Re: Sygna³y BIOS

Autor: J.M.Oizo <Spam>
Data: Fri 04 May 2007 - 22:47:35 MET DST

U¿ytkownik "Tomaszek" napisa³ w wiadomo¶ci
> J.M.Oizo napisa³(a):

> Domy¶lnym ustawieniem jest pewnie 100 Mhz, wiêc zrób reset CMOS'a i
> powinno pój¶æ, chyba, ¿e ju¿ za³atwi³e¶ procka. A jak tam wygl±da sytuacja
> z napiêciami? Zworkami siê ustawia czy dopiero w biosie mo¿na zmieniæ?

w niej FSB ustawia sie takimi ma³ymi Dipami (prze³aczniczkami).
Procka sprawdzi³em w innej p³ycie i dzia³a.

Wyglada na to ze p³yta sie uwali³a podczas zmiany proca - co mnie bardzo
dziwi bo bardzo delikatnie to robi³em.

Wczesniej ten athlon siedzia³ w tej p³ycie i probowa³em go krecic szyna na
133Mhz - ale wtedy tylko poprostu sie komputer nie podnosi³. przestawia³em
FSB na 100 i wszystko dzia³a³o.

A teraz szlag trafi³ p³yte :(:(