Re: Jak montujemy karte TV?

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Fri 04 May 2007 - 20:35:36 MET DST

Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 4 maj (piątek),
znalazłem donos TW *Jurek*,
o treści cytowanej poniżej:

> Ta, żeby dobrze się grzała karta graficzna i wentylator chodzi na max

Nie, można wtedy dać jeden slot niżej. A chodzi o to by droga sygnału
wizyjnego była jak najkrótsza od karty TV do karty grafiki, mniejsze zatory
na linii wizyjnej. Ale to już nie na moją głowę, wiem tylko że u mnie jak
karta była daleko to z obrazem zawsze były problemy, tzn z szybkością
wyświetlania na ekranie. Natomiast jak skorzystałem z porady na jakimś
forum i przeniosłem pod samą kartę grafiki to jak ręką odjął.

--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz dzwoni do Schellenberga i melduje: