Re: Jak montujemy karte TV?

Autor: Mariusz <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Fri 04 May 2007 - 17:54:50 MET DST

> Jakbyś jeszcze podał jaki to model karty jaka konfiguracja komputera , jak
> system
> to mógłbyś liczyć na sensowe odpwowiedzi a tak niektórzy przedpiscy plotą
> bzdury
>
> Niektóre karty moga sprawić problemy z instalcją , do niektórych nie ma
> sterowników
> Róznie bywa

Na razie zastanawiam się nad:
http://www.allegro.pl/item188938783_karta_tuner_tv_philips_pilot_instrukcja_
pl_okazja.html ale to jeszcze nic pewnego chciałem najpierw dowiedzieć się
czy dam sobie rade. Na razie wygląda to dosyć prosto ale jak kupię i będę
miał problemy to wrócę do tego wątku i podam więcej szczegółów.