Re: Jakie są rodzaje pamięci elektronicznej?

Autor: Odi <arekodiBEZ_SMIECI_at_interia.pl>
Data: Fri 04 May 2007 - 16:11:00 MET DST

Witam,

> Nigdzie nie mogę natknąć się na klasyfikację, a ta potrzebna jest mi do
> obrony pracy dyplomowej :) Dzięki.

nie wiem, czy dobrze zrozumiałem pytanie: czodzi o rodzaje pamieci uzywanych
np w kosciach RAM czy o klasyfikację nośników uzywanych w urządzeniach
elektornicznych?

Jesli 1 to za wikipedią np:
-simm
-ddr sdram
-ddr2
-ddr3
-dimm
-rimm
-simm edo
-edo dram
-ecc
najlepiej doczytaj http://pl.wikipedia.org/wiki/DIMM i dalsze odnośniki.

Jesli 2 to:
-magnetyczne (np. HDD, FDD, tasmy streamerów, kiedys kasety magnetofonowe)
-optyczne (CD, DVD)
-elektroniczne(?)-w sumie nie wiem czy to jest poprawne nazewnioctwo, ale
chodzi o wszelkie kosci pamieci wymienione w punkcie 1.

Innych nie znam, ale jesli masz cisnienie przed obroną to pewnie staniesz na
uszach, zeby znalesc wiecej w googlach majac te informacje, które podałem.

Zaznaczam, że nie jestem fachowcem tylko zwykłym użytkownikiem ;). Może ktoś
dopisze coś od siebie, sam z chęcią dowiem sie wiecej

Pozdrawiam
Odi