Dell D800 czy IBM T41 - problem w wyborze

Autor: Paweł Muszyński <pmuch.NOSPAM_at_bolinko.wytnijto.org>
Data: Fri 04 May 2007 - 14:19:12 MET DST

Witam.
Stoję przed wyborem jak w temacie i o ile o T41 mam wyrobione zdanie, to
na temat D800 nie wiem wiele.
Wziąłbym tego IBMa, jedynym problemem jest to, że ma on matrycę
1024x768, co jest mi trochę za mało.
Dell ma matrycę WUXGA 1920x1200 15,4", ale musiałbym go kupić w ciemno,
może ktoś, kto ma taki sprzęt mi pomoże - na reviews.cnet.com znalazłem
opinie o kiepskiej jakości montażu (trochę mi to do Della nie pasuje -
marka raczej z wysoką jakością mi się kojarzy), no i grzeje się od spodu
- tego się obawiam po Toshibie mającej wiatraki od dołu - brak
możliwości położenia kompa na kolanach, bo nogi zatykały wiatraki, można
się było poparzyć.

Reasumując.
IBM:
+ waga
+ jakość wykonania
+ system ochrony dysku, zatrzymujący go przy wstrząsach - nie wiem, czy
to coś daje, ale w działaniu niezłe
- matryca (rozdzielczość)

Dell:
+ matryca