celeron 700 compaq, wąskie gardło tylko gdzie się tworzy?

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Fri 04 May 2007 - 08:36:19 MET DST

kupiłem compaq deskpro en
celeron 700, grafika zintegrowana, wstawiłem geforce4 mx 440
i wszystko pięknie chodzi, oprócz jednego - gra tibia,
zamiast 20-25 klatek, wyświetla ok. 8 klatek na sekundę pod win xp

czego to wina procesora?, duron 700 pracuje idealnie w identycznej
konfiguracji
płyty głównej? chciałem kupić inną płytę P6VXAT i celerona 900
czy to będzie dobrze już chodziło czy poprostu w celeronie czegoś brakuje

pod win 98 nie dało się wogóle uruchomić geforce4
po uruchomieniu instalatora czarny ekran i koniec
jak wstawiłem kartę po zainstalowaniu to grafika z wykrzyknikiem
i za nic nie można było tej karty uruchomić, a integra była wyłączona