Re: Wypasiony 8-bitowiec ???

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 04 May 2007 - 01:55:02 MET DST

"Feromon" napisał:

> Założymy klub "Gumowca"?

I będzie jak u klasyka:

Ale starce miód piją, tabakierką z kory
Częstując się nawzajem, toczą rozhowory.
"Tak, tak, mój Protazeńku" rzekł klucznik Gerwazy.
"Tak, tak, mój Gerwazeńku" rzekł woźny Protazy
"Tak to, tak!" powtórzyli zgodnie kilka razy...

Tylko nazwa by nie pasowała, jako że wielokrotne naprawianie matrycy
klawiatury (za pomocą sreberek od czekuladek) tak mi dojadło, że
wyprowadziłem złącze i podłączyłem klawiaturę Unipolbritowską. Zmodyfikowaną
za pomocą m.in. brzeszczota oraz płytki drukowanej z wlutowanymi
mikroswitchami i kilkoma MCY74066, aby uzyskać klawisze EXT, kursory i coś
tam jeszcze.

> O ile mi go żona już cichaczem nie wyrzuciła....

Każdy sąd by Cię uniewinnił...

JoteR