Re: Pamięci PC3200 i kompatybilnośc

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Thu 03 May 2007 - 23:13:05 MET DST

bu-bu@neostrada.pl wrote:

> Pewnie wiesz o co mi chodzi, ale jak to zwykle bywa na grupach zawsze
> musi znalezc sie jakis debil, ktory zamiast dobrze doradzic, bedzie
> sie madrosciami popisywac. Cwaniak trzydzieści.

Znaki rozpoznawcze niedebila to:

- nieznajomość jednostek pojemności pamięci
- nieznajomość jednostki częstotliwości
- nierozróżnianie pojęcia układu i modułu zawierającego wiele układów

Oczywiście atrybuty niedebila dają mu prawo ubliżania osobnikom, którzy
odróżniają hz od Hz, bity od bajtów i układy od modułów.