Mysz USB

Autor: Golibroda <ala_at_ma.asa>
Data: Thu 03 May 2007 - 22:17:56 MET DST

Witam

Jest sobie mysz USB (bezprzewodowa) - noname i system XP pro.

Niestety rozpoznawana jest jako nieznane urzadznie i nie działa.
Wywalałem z panelu sterowania urzadzenia USB celem odświerzenie i nadal lipa.
Próbowałem podłaczać przez przelotkę USB->PS2 i lipa.

Natomiast inne urzadzenia np czytnik kart na USB (noname) instaluja sie bez
problemu.
Co ciekawe ta sama mysz w innym XP zaskakuje...co za licho.

Oba systemy to XP tylko jeden jako katalog domowy ma Windows a drugi Winnt.

To nie moja mysz ani nie moje PC ale problem ciekawy......google przekopane
..nie jestem sam z problemem ale rozwiazania brak !!

Jakies pomysły ??

Pozdrawiam
Piotr