Re: sterownik do WiFi PCMCIA

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Thu 03 May 2007 - 21:00:42 MET DST

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986NOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:f1c9rs$nj2$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Tak się składa, że języka naszych wschodnich braci się uczyłem przez dwa
> lata i poskładać literki umiem całkiem przyzwoicie, zrozumieć co jest
> napisane raczej również. :P
> Co mi po tym, że zrozumiem "download starten", skoro nie wiem co zaczynam
> ściągać? ;)

Zwracam honor! I to podwójnie!
Primo z powodu znajomości cyrylicy - wymierająca to umiejętność razem ze
starszym pokoleniem.
Secundo - doczytałem co tam się "download starten" - wygląda na
 "Acces Finder" czyli Szukacz Dostępu do WiFi, zatem skaner. Współpracuje on
ze wspomniamną
kartą T-Sinus 111 card (PCMCIA) ze sterownikami wersja 1.52.3.326 (18.08.03)

Niestety - spędziłem 20 minut na szukaniu tego sterownika i kicha!
Pozostaje telefon do firmy tej co podałem i oczarowanie rozmówcy...

Pozdr
feromon