Re: [teoria] Bardzo stary komp i net

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 03 May 2007 - 20:26:15 MET DST

pwil napisał(a):

> Linuksa sobie odpusc. Nawet w trybie tekstowym od lat bylo wymagane 8MB RAMu
> (przy 4MB dalo sie zainstalowac z wlaczonym SWAPem).

Ok, to nawet niech DOS będzie. Zainstalowałem "arachne" i nawet ładnie
wygląda na tym czarno-białym wyświetlaczu, chociaż trochę wolno odświeża
ekran przy przewijaniu strony (rzecz jasna z dysku, bo nie mam go
podpiętego do neta :P). DOS może być - jeśli udałoby mi się to podpiąć
do LANa, uruchomić telnet, ssh, IRCa, jakiś mail w trybie tekstowym czy
lynxa to uznam to za sukces. :) No i jakiś prosty edytorek do robienia
notatek. :)