Re: Flash USB - PenDrive - kilka WAŻNYCH ZGADNIEŃ.

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Thu 03 May 2007 - 20:19:02 MET DST

Qbab napisał(a):

> fajne by to było
Moim zdaniem sęk tkwi w systemie operacyjnym, a nie w samym pendrivie.
Gdyby system widział pendriva jako normalny dysk, np linux, to mozesz
stworzyc jedną partycje na 2 dyskach, np na penie 1mega i100gb na
twardym. jesli wetkniesz pena i zamontujesz partycje - zadziała, bez
pena - dostaniesz komunikat ze niema czego montowac....
Tak samo z partycjami dostępnymi i niedostępnymi dla użytkowników. o tym
decyduje system a nie nośnik. jesli ów nosnik podłączysz do obcego
sysemu-bedzie w 100% odczytywalny - chyba ze koncząc ostatnią sesjie,
(lub wczesniej)został jakoś zaszyfrowany..
ToMasz