Re: Zakupiłem kompa - jak sprawdzić czy nie zamontowano mi używanych części?

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Thu 03 May 2007 - 18:07:17 MET DST

Osobnik posiadający mail jda@op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Witam. Zakupiłem ostatnio nowego kompa. Odbieram go ze sklepu w
> przyszłym tygodniu.
>
> Mam do Was takie pytanie: - jak na szybko w sklepie sprawdzić czy nie
> zamontowali mi jakiejś używanej części zamiast nowej.

zainstalowac jakis program ze smartem dysku (np. speedfan) i tam sprawdzic
czy czas działania dysku = 0, ewentualnie jedna czy dwie godziny, jezeli
mieli ci cos zainstalowac.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
...i to by było na tyle
Jan T. Stanisławski