Re: [teoria] Bardzo stary komp i net

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 03 May 2007 - 17:19:01 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Kiedyś szło, Longshine na przykład takie coś produkowało.
> Nie wiem jak teraz, to już prehistoria.

A nie wiesz może czegoś więcej? Jak to coś się mogło nazywać? ;) Na
Allegro ponoc wszystko da się kupić, a poszukiwanie w tytułach aukcji
według LAN LPT i rozmaitych wariacji nie przynosi efektów, szukać w
opisach nie ma sensu bo znajdzie każdy komputer mający LANa i LPT. :P

> Bardziej opłaca się po prostu kupić okazyjnie notebooka z Pentium czy
> Pentium II, niż bawić z "gadem kopalnym" ;)

Źle mnie zrozumiałeś - ja mam laptopa, nie Pentium, nie Pentium 2, ale
aż Pentium III. :P Do Internetu podpiąg go się da na wiele sposobów -
WiFi, LAN, modem czy komórka via IrDA. :P Z tym "gadem kopalnym" bawię
się tak dla własnej satysfakcji, coś jak u Amigowców. :P