Re: Jaki monitor do 200 zł (używany, CRT, 19")

Autor: Rafał <nie.podaje_at_bo.nie.tw>
Data: Thu 03 May 2007 - 16:56:58 MET DST

Jacobs wrote:

> Przymierzam sie do zakupu monitora. Aktualnie potrzebowalbym 19" Jakiej
> firmy polecacie? Na co zwrocic uwage przy zakupie uzywanego monitora?
> Slyszalem opinie ze Iiyama to dobry sprzet, ale wole spytac grupy. Z gory
> dziekuje za pomoc w wyborze.
> PS. Monitor do uzytku typowo domowego (Internet, filmy, Office itd.)

http://www.allegro.pl/item190856133_monitor_dell_trinitron_19_p991_gwarancja_fv.html

Polecam, bo akurat kupiłem*, wczoraj dojechał i po prostu odjazd... Na
jasności 0 świeci jak każdy inny monitor przy 80, Trinitron, kolory super,
kontrast extra...
Poza tym, jest to Dell, a więc jakaś_tam marka, trinitron, więc obraz
płaski, a nie żaden walec czy kulka.

* na poprzedniej aukcji z tymi samymi monitorami, tego samego gościa, więc
się nie dziwić, że jest 10/10.
P.S. Nie reklamuję, ale polecam dobry produkt i dobrego dostawcę. (który
pomimo długiego weekendu dostarczył bardzo szybko sprzęt)
P.S.2. Poprzedni Dell Trinitron ale 15" używany byl przez mego brata do
wczoraj, przez ponad 5 lat - bez żadnych problemów, więc IMO P991 też
dłuuuugo pociągnie :)