Re: Pytanie dot. demontażu starych częśći i montażu w ich miejsce nowych.

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Thu 03 May 2007 - 12:25:10 MET DST

Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 3 maj (czwartek),
znalazłem donos TW *Mariusz*,
o treści cytowanej poniżej:

> Na co trzeba zwrócić uwagę kupując
> teraz nagrywarkę do kompa sprzed kilku lat, wszystkie złącza i taśmy będą
> pasować czy może już zmieniły się jakieś standardy i ostania rzecz czy do
> napędu instalujemy też sterowniki czy może windows wykrywa je automatycznie?

Nagrywaki i ich kabelki nie zmieniły się jeśli idzie o standard ATA. Tak
więc trzeba tylko zwrócić uwagę by nie kupić SATA mając na płycie kotroler
ATA. Windows w zasadzie niczego nie bedzie dogrywał jeśli już w systeie ma
zainstalowany czytnik CD. Natomiast soft do nagrywania to już trzeba sobie
samemu dograć do systemu.

--
...:::WISKOLER:::...
- Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.