Re: [teoria] Bardzo stary komp i net

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 03 May 2007 - 12:00:37 MET DST

MadMan napisał(a):

> A to zależy od stacji dokującej :) Na ISA bym się nie nastawiał, ale
> cała reszta - jak najbardziej może być (+ może PCMCIA).

Hmm... To może ktoś się orientuje? Laptop to Highscreen 386SX 20 (MHz) z
"aż" 2MB RAMu i 61 MB dyskiem twardym nabyty przeze mnie za symboliczną,
niewielką kwotę. ;) Zanim ktoś powie, że to mało, żebym wyrzucił niech
poczyta wątek o ośmiobitowcach trochę wyżej. :P DOS na tym śmiga,
Win3.11 chodzi znośnie - do robienia notatek idealny. :) Sądzę, że Linux
  (rzecz jasna bez "Xów") też się sprawdzi. :)

Gdyby ktoś był na tyle miły i mógł sprawdzić co jest w tym "EXP" będę
niezmiernie wdzięczny. ;) Natomiast jeśli ktoś zechce się przyczepić i
odesłać do googli odsyłam do wątku znajdującego się nieco wyżej (o Wifi
na PCMCIA) w którym wspominałem o mojej kompletnej nieznajomości
niemieckiego. :P