Re: [teoria] Bardzo stary komp i net

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 03 May 2007 - 11:20:12 MET DST

MadMan napisał(a):

> W miejscu portu PCMCIA 16-bit.
> Rzeczywiście, umknęło mi słowo "laptopie". Skoro nie ma PCMCIA, to tylko
> jakiś null-modem.

Hmm... O ile jak mówiłem pytanie raczej teoretyczne (chyba, że
rozwiązanie byłoby banalnie proste :P) to laptop, który zainspirował
mnie do jego zadanie jest jak najbardziej rzeczywisty. ;P PCMCIA w nim
nie ma, ale jest coś takiego na tylnej ściance:

http://img503.imageshack.us/img503/6531/img2304oo9.jpg

Ktoś wie czym jest to "EXP"? To też jakaś forma ISA z innym
wyprowadzeniem czy jakiś zupełnie inny patent w rodzaju wyprowadzenia
szyny systemowej w ZX Spectrum? :) Co do tego dało się podpiąć i czy
idzie jeszcze coś takiego znaleźć np. na Allegro? ;P