[NTG] - "ksiazka emailowa"?

Autor: nati <xxx_at_wp.pl>
Data: Thu 03 May 2007 - 11:07:58 MET DST

Urwal mi sie kontakt z krewnym. Mieszka w Stanach Zj. Kontaktowalismy sie
przez email, ale adres gdzies przepadl. Kiedys, dawno temu, czytalem o
spisie adresow email, dzieki ktoremu mozna bylo znalesc konkretna osobe. A
moze jest gdzies w sieci ksiazka telefoniczna z abonentami z USA?

Przepraszam, ze na ta grupe pisze, ale zupelnie nie wiem jaka grupa byla by
odpowiednia. Prosze ewentualnie o rade na jaka grupe napisac.