Re: co myślicie o tych płytkach TDK DVD -R x16 cd...

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Thu 03 May 2007 - 10:41:42 MET DST

Uncle Pete pisze:

> Mieszczą się w normie i są do odczytania, ale blędów jest kilkakrotnie
> więcej, niż przy MMC i TY. Sprawdzono na dwóch nagrywarkach. Może masz
> jakąś dedykowaną nagrywarkę? ;)

Oj tam :) TYG to rzeczywiście nie jest, ale stopa błędów wcale nie jest
taka wysoka. Nagrywarka? Teraz Pioneer DVR-111L, daje ogólnie bardzo
dobrą jakość zapisu, wcześniej LiteOn pod nazwą Sony :)

--
Well, certainly there are those more responsible than others, and
they will be held accountable, but again, truth be told, if you're