Re: Jaka grafika

Autor: Aidi30 <aidi30_at_gmail.com>
Data: Thu 03 May 2007 - 10:37:06 MET DST

Karta potrzebna jest mi na miesiąc lub dwa miesiące.
Przesiadam sie z laptopa (starszy dell C600) na stacjonarny
Chce szybko coś złożyc, ograniczają mnie koszty więc do płyty głownej musze
dokupic jakąś kartę graficzną, przemęcze sie ten okres na jakimś starym
złomie PCI (monitor LCD 1280x1024), stąd moje pytanie. Docelowo poświęce sie
na GF8800.

Chyba ze ktoś wie jaka płyta główna AM2 z grafiką nadaje sie do OC (jakość
grafiki jest bez znaczenia). ??
Miałem na oku Foxconn-a, ale nie zmieszczę później do niej GF8800 (źle
umieszczone gniazda DDR2).

pozdrawam AiDi30