Re: Jaki monitor do 200 zł (używany, CRT, 19")

Autor: Tomix <lolak_at_boom.pl>
Data: Thu 03 May 2007 - 09:45:23 MET DST

> Dell P990

potwierdzam kierunek wyboru
kupiłem P991 2001 i jestem zaszokowany ze taki staruszek jest
praktycznie nie uzywany ma wzorowe barwy dobrą ostosc zbieznosc, wykonanie w
srodku lepsze od NECow 791/ 991 SB, podzespoły SONY - a moze to jest SONY
dla DELL... ?

Nowsze modele P992 tez są godne uwagi ale tylko te z napisem TRINITRON, bez
napisu to są na kinolach szajsunga lub chngchwy - gorsze.

> na stan powłoki antyrefleksyjnej, geometrię, odwzorowanie kolorów

ja mogłem jeszcze sobie otworzyć obudowę monitora (2 srubki) i zerknąłem na
wnętrze, to pozwoliło mi ocenic intensywnosc eksploatacji

trzeba zwrocic uwagę na funkcę "COLOR RETURN" w menu bo jest ona dostępna
dopiero po solidnym rozgrzaniu monitora (30minut) a potrafi zrobić cuda z
kolorami (tzn polepszyć :)

Ja zapłaciłem za tego DELLA P991 120zł :)

Jedyna wada to ze żre 100W mocy :( w porownaniu do LCD 19" ktory tez uzywam
a ktory to pobiera 20W

Fajne są jeszcze HPki P930 tez trinitrony
Zastanawiałem się tez nad takim zakupem
http://www.allegro.pl/item188733012.html
zaleta nowy ale kineskop tylko DYNAFLAT