Re: Abit KN9 i masakryczny błąd - giga prośba o pomoc

Autor: kintaro <xcxzc_at_paxzc.plaxc.lo>
Data: Thu 03 May 2007 - 09:45:29 MET DST

Użytkownik "Richma" napisał

> Karty podociskaj, u mnie chyba podobnie się zdarza jak grafika nie jest
> dobrze wciśnięta.

To nie to. Wyjąłem i odłączyłem przed chwilą wszystko, prócz proca i pamięci
i było to
samo: Włączam kompa, coolery startują i cisza, wciskam reset i dopiero
wówczas startuje - słyszę piiii pi pi - błąd braku karty graficznej.
Także karta graficzna nie mna tu nic do rzeczy.
Druga sprawa - po wyjęciu pamięci i potem po złożeniu całości, kiedy
stwierdza zmianę cmos chceksum (czyli sytauacja tak jak po pierwszym
uruchomieniu płyty ) - to wtedy działa od kopa.
Za każdym następnym razem jest źle :(((
WRRRRRRRRRRRRRR