Problem z zewnetrznym dyskiem..

Autor: cadder <twys_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 May 2007 - 05:02:01 MET DST

witam...

kupilem ostatnio zewntetrzny HD (S-ATA) do mojego laptopa..podlaczylem go
przez USB ale nie bezposrednio tylko poprzez USB huba..mam teraz taki
problem ze co jakis czas zrywa sie polaczenie z nim (oczywiscie w najmniej
odpowiednim momencie jak np.nagrywanie plytki)..i tu jest pytanie..czy USB
hub ma wplyw na to? jesli tak to co mozna zrobic wiecej niz bezposrednie
polaczenie dysku do laptopa..pytam bo romieszczenie USB portów jest jest
takie ze podlaczam kilka urzadzen do jednego portu dla wlasnej
wygody..szczerze dziekuje za wszelka pomoc...

C.