Abit KN9 i masakryczny błąd - giga prośba o pomoc

Autor: kintaro <xcxzc_at_paxzc.plaxc.lo>
Data: Wed 02 May 2007 - 23:03:33 MET DST

Witam
Z góry mówię, że błąd jest totalny i na 100% sprzętowy

Konfiguracja:
2GB DDR2 667 Kingstone
Abit KN9 (24 pin + 4)
Athlon 64 X2 EE 3800+ AM2
grafika: GeForce 7300GT Galaxy
zasilacz CHIEFTEC ATX-1136H (20 pin + 4)

Włączam maszynę i nie piknie ani razu, monitor (crt) miga cały czas,
ciemność, widzę ciemność
I tak mogę czekać do usranej...

Jeśli wtedy przycisnę na obudowie "reset", to ładnie pika raz, po czym
ukazuje się dipsplay grafiki a potem bios, wszystko ładnie się ładuje
łącznie z OS-em

WTF?
SZTO ETO?
CO do k. nędzy to jest?

Dlaczego nigdy nie mogę włączyć normalnie kompa, dopiero po hard-resecie
działa?

Pomóżcie mi proszę, bom wjkurwion niesamowicie

paka