Uszkodzony przewód "sygnałowy" od monitora

Autor: piotreq <vs1981[no.spam>
Data: Wed 02 May 2007 - 20:25:51 MET DST

Witam,
mam problem z monitorem - mam uszkodzony kabel sygnałowy (nie zasilający). Po
prostu trzeba go ponaginać, żeby pokazał się obraz, inaczej przechodzi w stan
czuwania. Posiadam inny przewód, od innego monitora - i tu niespodzianka. Nie
pamiętam teraz dokładnie jaki jest w tym monitorze, ale ten kabel który mam na
zamianę nie pasuje do mojego monitorka - mianowicie posiada on 2 złącza - jedno
6 a drugie 7 pinowe. Nie pamiętam jaki jest w moim monitorze, ale wiem że jest
jakoś inaczej. Czy są określone jakieś normy, lub kilka wersji w/w przewodów?
Tak, żebym dopasował, lub przerobił ten kabel, który posiadam.. ?? Trochę
namieszałem, ale w razie potrzeby mogę zamieścić zdjęcia mojego "wolnego" kabla.