Re: Tania płyta pod E4300, proszę o pomoc w wyborze.

Autor: sp00n <sp00n_at_o2.pl>
Data: Wed 02 May 2007 - 17:14:00 MET DST

>> b) Abit AB9

ja mam wlasnie ta i o ile nie chcesz robic raid 5 to moge spokojnie polecic.
w angielskim custom pc (taki miesiecznik o overclockingu) dostala Approved
jako ze sie dosc dobrze kreci. Przypominam - ma ICH8 bez raid (ICH8R jest w
wersji PRO), raid tylko na dodatkowym kontrolerze jmicrona (dwa zlacza
sata). dla mnie jednym z glownych kryteriow oprocz ceny bylo wyjscie spdif
(optyczne tylko na tej plycie) bo tak sie podlaczam do glosnikow. plyta ma
kilka radiatorow i heatpipe. jesli nie bedziesz uzywal sli to intel 965 w
tej chwili to chyba najlepszy wybor.
cena jest na pewno atutem.
w.