Porządna mobo do C2D E6600?

Autor: Mariusz <mk(USUNTO)_at_namyslow.net>
Data: Tue 01 May 2007 - 22:16:12 MET DST

Szukam jakiejś naprawdę dobrej płyty do E6600 - komp do grafiki.
Wstępnie wybrałem Asus P5B Deluxe WIFI, ale potem zmieniłem wybór na wersję
Premum Vista, ale może jest coś jeszcze sensowniejszego - nie chodzi mi o
niski koszt płyty, lecz o jakąs nparawdę fajną, markową i stabilną. Będzie
na niej 3 GB RAMu, ale raczej bez podkręcania, cisza preferowana ;-). Czy
coś poza P5B?
Ważne z wypsoażenia dla mnie jest: Firewire, dużo USB, dobry dźwiek, brak
wiatraczków, port LPT mile widziany, WiFI fajnie jakby było.

--
Mariusz