Automatycznie pobieranie pliku ze strony i zapisywanie na pulpicie

Autor: <m4verick.com_at_gmail.com>
Data: Tue 01 May 2007 - 22:08:45 MET DST

Przykladowa sytuacja:
1. Wchodze na strone www.costam.com/logowanie.asp
2. Loguje sie user name i password
3. Klikam na link z plikiem i daje Save Target As
4. Zapisuje na pulpit

Poszukuje programu, ktory mi to zrobi automatycznie. Klikam na
programik i po chwili mi sie na pulpicie pojawia pliczek.

A moze znajdzie sie osoba ktora by mi taki programik napisala (place
poprzez paypal). Dodam, ze program musi byc debilo odporny i baaardzo
prosty w obsludze (konfigurowany raz aby podac adres, user name i
password i nazwe pliku).

Prosze o kontakt: f @ filip.us