Re: Proszę o pomoc w wyborze karty graficznej do starego kompa (długie)

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Tue 01 May 2007 - 21:07:56 MET DST

> Niesamowite że to się wogóle uruchomiło, a już że dało sięgrąc to
> niewiarygodne

FRAPS pokazywał 15-30 FPS

> Ja odpaliłem Dooma3 w 1024x768 na karcie Radeon 9800 Pro (pełna
> wersja) 128 MB
> i procku Athlon 2500XP i 512 MB w wysokich detalach (ale nie
> najwyższych) potarfił mocno przycinać a jak się robiła jatka to kurczę
> o płyności nie można było mówic

Bo 9800Pro to nadal 1 Pixel Shader jest. Na Medium, bez cieni gra by
chodziła lepiej.

> Pomogło obniżenie detali na średnie i dołożenie pamięci do 1024 ale i
> tak
> jak było "dużo ognia" to płynośc spadała bardzo znacząco

jw.

> A ty mówisz że na GF2 MX200, 32MB SDR 64bit, rdzeń 175MHz, pamięć
> 166MHz.
> dało się grać i działało to płynnie , hm , niesamowita moc dzemie w
> tej karcie :)

Dało się grać ale jak wyżej: płynność czasem spadała do 15FPS a cały
czas mówimy o jakości Low, najniższej rozdzielczości tekstur, oczywistym
braku jakichkolwiek efektów shaderowych (karta w końcu DX7 jest),
rozdziałce 640x480, wyłączonych cieniach, braku AA i AF.