Re: prosba o opinie - skladak kompa

Autor: *S*I*U*T*O* <siuto__at_o2.pl>
Data: Tue 01 May 2007 - 20:37:01 MET DST

Użytkownik "emil" <emil.prochnicki@gmail.com> napisał w wiadomości
news:f17vku$5jh$1@opal.futuro.pl...

> Jak zamiast tego x2 weźmiesz sempa64 (3000+ 115 zł)

no tak ale bede musial zmienic plyte na socket 754 no i te sempy tojakies
takie nie bardzo perspektywiczne, speed 1,8 no i jakis taki kastrat

> i zamiast huntkey'a fortrona z allegro (z dwoma liniami 12V) to spokojnie
> starczy na GF 7600 gs do kręcenia ,a nawet na gf8600 gt ,jak ceny 8-mek
> się znormalizują...

a co to ten fortron? zasilacz? z allegro - nie wiem jaki koszt ale tam na
raty raczej nie sprzedaja :( no i napewno zaden OC nie bedzie robiony i z
karta i z proca

> Pyzatym pamięć lepiej kingstony ,niewiele droższe od oem'ów a zawsze to
marka (667 bez niczego chodzi na 800 MHz)

z tym sie zgadzam i dzieki za uwage widze ze KingMax DDR2 512MB 667 tez sa
po 75 zl
acha OEM to firma a nie wersja pamiatkow, ponoc tez dobra - no i info za
strona proline "Styki pokryte złotem"

> Asrock to syf ,lepiej kupić Asusa lub Gigabyte.
zapodaj moze jakis model

dzieki za uwagi