Re: Jak mam to zrobić?

Autor: <andrzej.kulig_at_op.pl>
Data: Tue 01 May 2007 - 20:05:00 MET DST

On 1 Maj, 19:52, "Jurek" <jurekkowals...@gazeta.pl> wrote:

> Z tym pendrajwem mogą być problemy chyba jednak lepiej gdyby to nagrał na
> płytę CD
> upewniwszy się wpierw czy koleżnka ma w komputerze napęd CD
>
> Darek

czy to aż tak widać że napalony na Nią jestem jak nie wiem co:P hehhe
wylała na laptopa wodę i został jej stary komp a musi coś drukować i
poprosiła mnie o pomoc:) tylko że nie bardzo wiedziałem jak - teraz
już coś chyba czaje. Biorę winko heheh i czekoladki. Ale jak pewnie
podołam problemowi to nici z fajnego wieczorku. Obyście dobrze radzili
bo inaczej to chyba zostało tylko zjechanie sobie na ręcznym:)