Re: Bluetooth i internet ?

Autor: Dominik <domik_at_[bubel>
Data: Tue 01 May 2007 - 19:43:25 MET DST

Użytkownik "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości
> Jeśli nie planujesz używania Bluetooth dodatkowo do łączenia się z
> telefonem to dużo sensowniejszy będzie zakup dongli wifi na usb. Koszt
> niewiele wyższy, a problemów jakby mniej.

Nie planuję. Ów moduł Bluetooth miałby służyć jedynie do odbioru sygnału
internetu z routera.
Zerknąłem na allegro ale moduły o których piszesz są dużo większe. Za duże
mna mój gust.
Nie wyjaśniłeś czemu problemów z BT będzie więcej ?

Tak czy siak rozumiem, że BT powinny działać w wymaganym przeze mnie
zakresie ?

Dominik