Re: MoBo pod C2D z AGPx8

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 01 May 2007 - 15:27:44 MET DST

Tomix ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> jak dla mnie trzymanie staroci to bezsens

Mam calkiem silna grafe Club3D GF7800GS 256/256 dosc podatny na OC RAM,
mimo ze to Goodram (wytrzymuje 500MHz nominalnie ma dzialac na 400MHz).
Grafe moge sprzedac - cos niecos z nia wzme jeszcze (wydalem 1200zl w
poprzednie wakacje - teraz jak 800zl wezme to bedzie bardzo dobrze).
Pamieci Goodram nikt nie kupi za wysoka cene bo to Goodram (ja tylko
wiem, ze te moje sa zupelnie inne niz pozostale, nawet kosci uzyte w
modulach sa wielkosci tych z DDR2 a nie DDR - kreca sie lepiej niz
topowe DDR PC3200 i sie nie grzeja przy tym!). Nie oplaca mi sie ich
pozbywac - dam siostrzencowi do poprzedniej plyty ktora mu
spraezentowalem (ASRock P4I65PE + CeleronD 2,4@3,6GHz - s ta plyta
tworza dobrany komplet chodzac wlasnie na 500MHz i to stabilnie!)
Dla mnie to nastepny wydatek. Czyli MoBo (co najmniej 300zl), pamieci
DDR2 (najlepiej 2x1GB do duala - jakies 300-400zl), grafika nie gorsza
niz GF7900GS PCI-E np Galaxy za 570 zl. To wymaga czasu i wkaldu
pieniedzy (co najgorsze jednorazowego). Zle zrobilem ze kupilem obecna
plyte - moglem zrobic taniu i bezbolesny upgrade gdybym wzial
775dual-VSTA ASRock'a... teraz musze to przemyslec jeszcze.

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!