Bluetooth i internet ?

Autor: Dominik <domik_at_[bubel>
Data: Tue 01 May 2007 - 14:54:36 MET DST

Pytanie w zasadzie z pogranicza grupy więc przepraszam urażonych :)

Kupiłem sobie router (Fritz 7050) który umożliwia bezprzewodowe dostarczanie
sieci. Mam w chacie dwa laptopy lecz żaden z nich nie posiada karty WiFi.
Wymyśliłem więc iż do obu podłączę moduły Bluetooth do portu USB.

Czy owe moduły zapewnią laptopom dostęp do internetu? W sieci jest to dla
mnie dośc niejasno sprecyzowane i spotykałem się już z opiniami że owszem
oraz że nie.

Dominik