[nudne do wyrzygania ;)] prosba - ocena zestawu ;)

Autor: misiek <blankerek_at_go2.pl>
Data: Tue 01 May 2007 - 12:28:06 MET DST

Witam.
Mam goraca prosbe do grupowych specow o ocene zestawu...
Sprzet ma sluzyc do typowych domowych zastosowan - net, praca biurowa,
sluchanie muzy, gry nie w najwyzszych rozdzialkach itp itd...

Chodziloby mi o jak najlepsza wydajnosc w niskiej cenie -
mam 1500 pln [oczywiscie plus minus jakies drobne] + 300 pln na xp home SP2

Plyta - gigabyta M61pm-s2 - 230 pln - [nie lepiej dolozyc do M55S ? tej
samej firmy ?]
Procek - Athlon 64 X2 3800 AM2 -297 pln
Ram - kingston 2 GB 667 - 200 pln [ czy lepiej ramy 900 ?]
Grafika - Gigabyte 7600 GS 256MB ddr2 - 337 pln
dysk - myslalem o samsungu 250 GB bo prawie bezglosny, ale czytalem na
grupie ze na serial ata sporo padlo wiec mam watpliwosci. Ma byc szybki w
miare mozliwosci ...

no i obudowa-i zasilacz - z tym mam najwiecej watpliwosci
tu prosilbym o doradzenia taniego i dobrego zestawu ktory pociagnie
stabilnie ten caly konfig.

Dodam ze sprzet nie bedzie modernizowany - potem po prostu kupie nowy - za
jakies pare latek hehe

z gory dziekuje bardzo za wszelkie sugestie.
grupowicze jestescie nieocenieni..
pozdrowka.
thx.
maciej