Re: SATA na w2k problem

Autor: 2late <deadlog_at_outspace.pl>
Data: Mon 30 Apr 2007 - 23:24:55 MET DST

W artykule <f151ih$3d2$1@inews.gazeta.pl>
Usenetman *Adam Jarecki* (a_d_a_m_j_@_SKASUJ_TO_p_l_e_n_e_t_._p_l_l)
 myślał, myślał aż w końcu napisał:

>Hmmm moze wgrales zly bios? Sprawdz tu
>http://www.soltek.de/soltek/download/download_all.php?CPU_st=Socket+A&chipset_st=VIA&isbn_st=SL-KT600-R%2FSL-KT600-RL

Ściągnąłem wszystkie BIOSy jakie były i próbowałem. W tej chwili działa mi
ten dysk po sformatowaniu na innym komputerze na BIOSie nr 1, czyli
najstarszym. Ale jest pewien problem: podczas kopiowania z dysku IDE na dysk
SATA zżera mi strasznie dużo zasobów, pocesor (2500 MHz) chodzi na 100%.

>Aplikacja zawarta w tych sterownikach VIA VT8237 RAID Driver ze strony
>solteka. Powinna sie nazywac VIA RAID Tool (Aplikacja pomocna tylko w
>przypadku kiedy masz RAID)

No to rzeczywiście nie będzie potrzebna.

>Aczkolwiek wgralbym jeszcze najnowsze sterowniki do SATA wpierw ze
>strony solteka a jezeli to nie pomoze to te ze strony viaarena.com

Wgrałem najnowsze 4in1 z viaarena.com. Strona Solteka to już zginęła,
sterowniki i BIOSy ściągałem z jakiegoś niemieckiego mirrora.
Pozdrawiam

--
2late Outspace Communication Inc. 1999*2006 (R) http://outspace.no-ip.org/
Festen Celebration, The Dogme 1 Dogma 1998