DE>PL Festträger-Ausgabe

Autor: atupaj <atupajWYTNIJTO_at_gazeta.pl>
Data: Mon 30 Apr 2007 - 15:54:16 MET DST

Wutam serdecznie,

tłumaczę stronę dostawcy techniki maszynowej (urządzeń do cięcia laserowego,
cięcia strumieniem wodnym). Należy tu m.in. stół do obróbki, w którego
charakterystyce pojawia mi się nast. zdanie:

"Der basierend auf umfangreichen Erfahrungen im Werkzeugmaschinenbereich
entwickelte hochsteife Tisch und die Länge der Festträger-Ausgabe ermöglichen
eine überlegene Bearbeitungsgüte und -präzision an jeder Tischposition."

"Wyjątkowo stabilny stół zaprojektowany na podstawie szerokich doświadczeń w
zakresie obrabiarek oraz długość ..... stałego nośnika (?) umożliwiają
wyjątkową jakość i precyzję obróbki w każdym ustawieniu stołu."

Nie mam tu żadnego pomysłu, a google nie podaje żadnego wyniku. Odnośnie
Festträger podaje dwa.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
Anna Tupaj