Re: pytanie do specjalistow - skladanie komputera

Autor: GAD <zombie_at_USUN.lexpolonica.pl>
Data: Mon 30 Apr 2007 - 14:17:15 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Dlaczego nie zainteresujesz się zintegrowaną grafiką?
> Zetnie wyraźnie koszty.

Bo czasem zdarzy mi sie zagrac, tudziez pobawic grafika 3d i wtedy chce,
zeby to szlo lepiej niz Atari ;)

> Gigabyte jest całkiem OK. Ja bym brał płytę na chipsecie VIA
> lub - w przypadku zintegrowanej grafiki - nVidii jakimś.

A tak prawde mowiac, to w czym odczuje roznice z tymi chipsetami? Jesli
plyta ma nForce 550, tak jak ta, ktora wybralem, to az tak zle?

> Procesor -- najtańszy Athlon 64, żeby na pewno mieć Cool
> and Quiet i obsługę 64 bitów na przyszłość. Jeżeli się uda,
> warto wziąć dwa moduły pamięci po 512 MiB, systemowi to
> wyraźnie pomaga (aczkolwiek do normalnej pracy 1 x 512 MiB
> nie będzie tragedią, a Athlonowi mniej to szkodzi niż P4).

A nie lepiej, jak juz, to jedna kosc 1GB?

> Co do dysku to osobiście wolałbym Samsunga albo WD.

W zasadzie to mi akurat obojetne, ale mam ktoregos z kolei Seagate w
zyciu i nie ma z nim zadnych problemow, dlatego sklaniam sie nadal ku
tej firmie.