benq czy acer?

Autor: bogas <bodzio82_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Apr 2007 - 12:20:13 MET DST

Witam.
Przymierzam się do zakupu laptopa, ze wzgledu na ograniczone fundusze w oko
wpadło mi kilka modeli firmy Benq i Acer.
http://www.allegro.pl/item187711266_benq_s73eg_cm430_60gb_512mb_14_1_x1600_torba.html
http://www.allegro.pl/item189900412_benq_a52_core_duo_t2250_15_4_1024mb_100gb_torba.html
http://www.allegro.pl/item188955878_acer_5613_core_duo_2x1_73ghz_1024mb_80gb_dvd_win.html

W związku z tym mam pytanie do użytkowników tych modeli tych firm: jaka
jakość wykonania, jak się sprawują na codzień, co z serwisem w Polsce,
awaryjność?

Ponieważ jestem raczej laikiem w sprawach laptopów prosiłbym też o wady i
zalety wymienionych modeli i poradę, który z nich sprawdzi się najlepiej pod
względem uniwersalności zastosowań tzn. programy biurowe, internet, starsze
gry (fify i strategie) a także wygody pracy na nich.

Z góry dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam
bogas