Re: Jaka nagrywarka DVD?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sun 29 Apr 2007 - 23:11:11 MET DST

Irokez pisze:
> Użytkownik "T.N." <nie_pisac@invalid.invalid> napisał w wiadomości

> Mój Pioneer 111D (właściwie ASUS DRW-1608P3S który jest OEM'em tego
> pionka) na razie czyta różne różności.

Mój 111D (zmodowany do 111L) czyta bez problemu płyty nagrane
Lite-On'em, również CD-R

> DVD multi-session, po prostu
> Ale nie odtworzysz tego pod Win98 i moga być problemy na niektórych
> starszych czytnikach DVD z tego co czytałem.

Owszem, bywają problemy, ale nieczęsto i przeważnie na naprawdę leciwym
sprzęcie.

--
Well, certainly there are those more responsible than others, and
they will be held accountable, but again, truth be told, if you're