CPU + płyta gł. + RAM do 800 PLN do wygodnej pracy

Autor: Paweł <szyszak8_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 29 Apr 2007 - 22:43:25 MET DST

Witam

Potrzebuje do pracy, programowanie php, java, testowanie, dużo otwartych
okien, rozbudowane systemy CMS, bazy danych wygodnego sprzętu. Budżet
skromny niestety: 800 PLN.

Myślę nad czymś takim:

AMD Athlon 64 X2 EE 3800+ BOX (Socket AM2, 65W)

Asus M2NBP-VM CSM NVIDIA Quadro NVS210S

Kingston DDR2 1GB 667MHz CL5

Czy to dobry wybór czy lepiej poszukać czegoś Intela (Core 2 Duo)?

Wydaje mi się że X2 tak staniały że Core2Duo jednak stały się troszkę mniej
opłacane niż na początku roku.

Mam jeszcze jedno pytanko: czym się różni X2 z EE od takiego bez tego
oznaczenia?

Chciałbym sprzęt lekko podkręcić, ale tak by był 100% stabilny.

Mam także pewne obawy... obecnie mam zasilacz Chieftec tylko 300 W... czy
wytrzyma bez problemu?

Dodam jeszcze że zamierzam korzystać z wbudowanej karty graf. i tak nie
gram :)

Pozdrawiam