Re: Obudowa do HTPC

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Sun 29 Apr 2007 - 12:38:27 MET DST

> Czyli tak jak myślałem, nie ma co kombinować , trzeba rozsupłać sakiewkę i
> kupić sprawdzone rozwiazanie :)

http://www.allegro.pl/item187091312_obudowa_maxdata_atx_desktop_300w_przecena.html

Zawsze można odkręcić front i blaszaną ścianke i u lakiernika samochodowego
porządnie kolor zminić na czarny błyszczący lub matowy.

http://www.allegro.pl/item190085034_obudowa_atx_compaq_deskpro_za_9_00_zl_o11_.html
Na tym to nawet 19 calowy CRT stawiałem ;P

http://www.allegro.pl/item190044724_desktop_atx_super_jakosc_czarna_aopen_300w.html
http://www.allegro.pl/item187651489_obudowa_stone_desktop_atx_300w_cd_i_fdd_.html
http://www.allegro.pl/item189299850_thermaltake_tenor_srebrna_desktop_htpc.html

Robiąc coś swojego na starej obudowie zawsze możesz cichutkie Arctici
wsadzić kręcące się w okolicy 1000RPM- przepływ powietrza będzie a hałas
naprawde ledwie słyszalny. U mnie w bigo towerze lepiej sprawdzają się 2 x80
mm niż 1x120mm.

Pozdrawiam