Jaka nagrywarka DVD?

Autor: Grzegorz <w..._at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 29 Apr 2007 - 10:49:11 MET DST

Pytanie jak w temacie. Do tej pory nie mialem ani nagrywarki DVD ani
czytnika ;) Ale w koncu pasuje jakis film ogladnac i nagrac troche zbednych
danych... Przykladowa oferta: http://www.apollo.pl/store/15 lub inna
Krakowsa, godna polecenia...
Bardzo prosze o pomoc w wyborze, poniewaz ja w temacie jakosci,
niezawodnosci i wydajnosci tych urzadzen zupelnie sie nie orientuje. Aha.. -
mam na mysli jeden z modeli w cenie do 140 zl..
Z gory dziekuje
Pozdrawiam
G.