Re: [Troche OT] Koniec ENTERa...

Autor: Tytooss <fake_at_mail.pl>
Data: Sun 29 Apr 2007 - 10:07:51 MET DST

Dnia Sat, 28 Apr 2007 23:57:35 +0200, Janusz Kornaga napisał(a):

> Szkoda, dobre było, mialo jakis taki ciepły, swojski nastrój. Zostaje mi
> na pamiątkę kilkadziesiat egzemplarzy. Nazwa rewelacyjna, chyba najlepsza,
> jaka tradycja, jeszcze jak Bajtki kupowalem i Komputer (dwadziescia pare
> lat temu!) to Enter też.

Możemy sobie pogratulować, wykończyliśmy je wszystkie ;-)

Potem już przestałem kupować cokolwiek, raz, że nie miałem potrzeby, a
dwa... co mam pismom pecha przynosić ;-)
Niemniej jednak atmosfery Bajtka nie powtórzyło już żadna inna gazeta. A
sam Enter był najlepszy za czasów wypasionych 386 i skanerów ręcznych.

pozdrawiam
Tytooss

--
WWW: http://plfoto.com/1313/autor.html