Re: SATA na w2k problem

Autor: 2late <deadlog_at_outspace.pl>
Data: Sun 29 Apr 2007 - 00:26:49 MET DST

W artykule <f10h18$ohk$1@atlantis.news.tpi.pl>
Usenetman *Brodi* (madmax81@ilikespamersinteria.pl)
 myślał, myślał aż w końcu napisał:

>czasami pomaga ustawienie przy dysku w biosie opcji LARGE,
>zworki na dysku są ok ?

Jest tylko jedna zworka ale ona w dyskach SATA odpowiada tylko za szybkość
transferu danych. Z reszta próbowałem i to zmieniać - bez efektu.

>proponuje odpalić linuxa np slax knoppix pld-rescue i zobaczyć co on
>powie, żeby oddzielić błąd windy od problemów z biosem czy dyskiem

Jak pisałem i podałem screena Windows widzi ten dysk i jego rozmiar.
Może mam coś nie tak ze strownikami. Ktoś może ma pojęcie które konkretnie
sterowniki powinienem zmienić przy dysku sata? Doinstalowałem sterowniki
kontrolera bo dysk chyba powinien mieć standardowe windowsowe?

>no i najważniejsza sprawa pierdoło , jaka to płyta ?

Soltek KT600 RL, chipset VIA - ...Pierdoło :-)
Pozdrawiam

--
2late Outspace Communication Inc. 1999*2006 (R) http://outspace.no-ip.org/
Europa (Zentropa) (1991) Lars von Trier