Re: AMD o krok od katastrofy finansowej

Autor: Gil <gilboa1_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 28 Apr 2007 - 22:11:03 MET DST

PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał(a):

> Zapłacisz wtedy za ten procesor ~10 tys. zł (znając politykę cenową
> Intela) a po 2-3 latach okaże się, że owszem, używać sobie możesz
> zgodnie z umową, jednak najnowszy soft wymaga nowego procesora, w cenie
> promocyjnej 9990 zł ;-)

Wcale nie zapłacę, będą inne tansze procesory Texax czy SiS
co wystarcza. No i jest jeszcze Linux co niech nie sili się na dostarczenie
pakietu do obróbki video ale niech zadba aby każdy komputer dał sie włączać
prosto do sieci. A to nie jest dalej zrealizowane.
Mój stary komputer z zainstalowanym NT 4.0 łatwo dał się połączyć do sieci LAN
z modemu ADSL router gdzie juz inne pracują. Ale ten z nowym Ubuntu czy
mandrake juz nie dał rady.