Re: LCD 22'' Panorama - jaki najzdrowszy dla oczu?

Autor: Adam <adamzrk_at_gazeta.pl>
Data: Sat 28 Apr 2007 - 20:57:03 MET DST

PAndy napisał(a):

> "Adam" <adamzrk@gazeta.pl> wrote in message
>
> Przede wszystkim idz do okulisty i upewnij sie czy mozesz pracowac przy
> monitorach - moze okazac sie ze nie powinienes wcale siedziec przy
> monitorze...

Przy kompie od dawna siedzę godzinami. W medycynie pracy (do której
wysyła zakład pracy) dostałem papierek na 5 lat, że mogę siedzieć przy
monitorze. Jednak w pracy mamy laptopty z tragicznym wyświetlaczami,
kiepskie oświetlenie dlatego też ostatnio po raz pierwszy od 5 lat
poszedłem do okulisty bo kiepsko widziałem, stąd też chcę jakiś dobry
monitor do domu, a w pracy to się zobaczy..

Pozdrawiam