ICH7R a SATA II RAID - problem z trzecim SYS dyskiem

Autor: vector <vector_at_kki.pl>
Data: Sat 28 Apr 2007 - 20:13:13 MET DST

Witam!
Mam mały problem i liczę trochę na Waszą pomoc. Nabyłem ostatnio płytę
z w/w mostkiem Intela. Chcę zrobić na nim RAID (0 lub 10 - Martix) i
mam mały problem. Dysk systemowy chcę zostawić luzem, a w RAID będzie
służył do pracy z programami. W instrukcji do płyty też zalecają takie
rozwiązanie ale nie w tym problem. Jak włączę RAID w BIOS to jest
tylko RAID. Pytanie: czy mając 3 dyski SATA II da się połączyć tylko
DWA w RAID, a trzeci zostawić jako systemowy?

Szukałem odpowiedzi na stronie Intela ale jedyne co z tego wyszło to
kupić dysk P-ATA na system.

Pozdr, V.