Re: Monitor LCD po trzech latach....

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 28 Apr 2007 - 18:44:36 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Radosław Sokół

>To zależy od aplikacji. W dobrze napisanych się skalują,
>w źle -- nie. Sam system obsługuje skalowanie domyślnie,
>aplikacje omijające jego funkcje przestają skalować.

No niestety. A jak zapewne sam wiesz, tych kiepsko napisanych jest
całkiem sporo.

>Generalnie jeżeli chcesz porozmawiać szczegółowo na ten
>temat to proponuję FUT na pl.comp.os.ms-windows.winnt,
>bo tutaj to NTG :)

Ja proponuję EOT, bo nic nowego nie wymyślimy. A żeby było TG, to tylko
starałem się zasygnalizować pewne problemy, które mogą wystąpić przy
LCD, a które nie występują przy CRT :-)

PS: A swojego NEC-a i tak jeszcze długo na nic niew wymienię. :-) (no,
chyba że znajdę za sensowne pieniądze większy w dobrym stanie (tylko ta
masa :-/)).

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ No  matter  where  I go, the place is always
\  Kruk@epsilon.eu.org   / called "here".